KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA مصاحبه ی مربیان/کیروش:نیمه اول این قدر بد بودیم که مجبور شدم بازیکنانم را به هم معرفی کنم

مصاحبه ی مربیان/کیروش:نیمه اول این قدر بد بودیم که مجبور شدم بازیکنانم را به هم معرفی کنم

کي‌روش در مورد اينکه اين مسابقه رسمي بود يا تدارکاتي بهتر نبود که دانيال داوري را بازي مي‌داديم، گفت: در در جه اول بايد يادآوري کنيم که وقتي بازي بين المللي است ديگر بازي دوستانه اي وجود ندارد و هر بازي اعتبار و نام کشور در يک بازي بين المللي است. سعي کرديم بازي امني داشته باشيم چون سه امتياز را مي‌خواستيم و هدفمان يک برد بود که به آن رسيديم. نيمه اول انگيزه لازم نداشتيم و پاس اشتباه زياد داشتيم و مي‌خواستيم زود به گل برسيم که اشتباهات  را زياد کرده بود.

سرمربي تيم ملي خاطر نشان کرد: وقتي اين اتفاق‌ها رخ مي‌دهد بايد صبورانه بازي مي‌کرديم. مي‌دانستيم دروازه‌مان بسته باشد، مي‌توانيم به گل برسيم که اين اتفاق افتاد. برخي مسايل را نمي‌توانم بگويم که شانس را به بازيکن ديگري بدهيم که بازي کند و اين مسابقات براي ما جدي است و بايد آنها را جدي بگيريم و اين اتفاق‌ها در ماه آگوست ممکن است رخ بدهد و شايد در بازي‌هاي بعدي به بازيکنان ميدان بدهيم.



کي روش در مورد علت حضور کم رنگ تماشاگران گفت: سوالات خود را از هواداران بپرسيد که چرا به ورزشگاه نيامدند. وقتي کنفدراسيون فوتبال آسيا اين بازي‌ها را قبل از تعطيلات مي‌گذارد بهتر است اين بازي‌ها را در کنار درياي خزر برگزار کنيم.

وي در مورد اينکه تماشاگران به دنبال ستاره‌ها هستند و چرا برخي از بازيکنان تشويق نمي‌شوند، گفت: در درجه اول بايد بگويم من اهميت نمي‌دهم که اصالت بازيکنان از کجاست و به کجا مي‌روند. من اين نفرات را فقط در زمين فوتبال مي‌بينم. بدون توجه به اينکه اين بازيکن از کجا مي‌آيد؛ خارج از تهران از تبريز، شيراز يا اصفهان يا خارج از کشور مي‌آيند من کاري ندارم و ما بايد باهم باشيم و فضاي خوبي را به وجود بياوريم.

کي‌روش افزود: در نيمه اول بازيکنان يکجوري همديگر را نمي‌شناختند و در بين نيمه بازيکنان را بهم معرفي کردم.خواستم باهم دست بدهند و همديگر را بشناسند و کارت‌هاي‌شان را به هم دادند که همديگر را بشناسند ولي اين دقيقا مطلبي است که از فروردين و قبل از آن گفتم. بايد برنامه راه جام جهاني را طراحي کنيم.

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: کاري که انجام مي‌دهم بعد از بازگشت از برزيل با دعوت خودم با دايي، قلعه نويي و مربيان حرف مي‌زنم اگر از من حمايت کنند مي‌توانيم همکاري‌هاي خوبي را باهم داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قبول داريد که به بازي‌هاي دوستانه بزرگ نياز داريد، گفت: شک نکنيد. وقتي بازيکنان باهم بازي مي‌کنند. آنها براي پيروزي انگيزه و اشتياق دارند اما احتياج داريد که بازي را با مغزتان بازي کنيد و منطقي جلو ببريد. مي‌شود فرصت را به 5 بازيکن ديگر داد که خودشان را نشان بدهند ولي بايد با برنامه جلو برويم. براي مثال اگر بازيکنان در زمين اشتباه مي کردند، نمي‌دانستند بازيکنان ديگر آنها را حمايت خواهند کرد يا نه؛ به همين دليل است که بايد آنها باهم باشند و ريسک کنند.

کي‌روش افزود: سه عامل مهم اين بازي داشت. تيم ملي سه امتياز لازم را گرفت و رو به جلو حرکت کرد براي جام ملت‌هاي آسيا. در درجه دوم آنچه مهم است برد است و در آن بازي هم لبنان به موفقيت رسيده است و ما هم چهار ماه نمي‌توانيم کاري انجام بدهيم و اين اصلا خوب نيست. در جام جهاني برزيل جشن و پايکوبي بزرگي نيست که بازيکنان براي تفريح بروند. مسابقات بسيار سختي را در پيش داريم و درس مهم امشب اين است که برنامه آماده سازي جام جهاني را آماده کنيم چون ديگر هيچ فرصتي نداريم.من خودم دست به کار مي شوم و بيرون مي‌روم تا رضايت مربيان را براي همکاري بيشتر جلب کنم و اميدوارم مربيان ايراني اين مسئله را درک کنند و اگر اين مسئله خوب باشد به نفع فوتبال مان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مصاحبه, کارلوس, کیروش, و سرمربی , تایلند, نیمه اول, این قدر, بد , بودیم, که بین, دو نیمه , مجبور شدم , بازیکنانم را, به هم, معرفی کنم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )